Luon autenttisia sekä sitouttavia UGC -videoita urheilun ja hyvinvoinnin alan yrityksille. Videot herättävät katsojassa luottamusta ja itse urheilijana osaan tehdä aiheesta laadukasta sisältöä, joka myös konvertoituu myynniksi.
Mainsokäyttöön tarkoitetut videot ovat usein nopeatempoisia ja niissä pyritään ratkaisemaan jokin katsojaa koskeva ongelma. Tämän takia nämä videot ovat hyvin tehokkaita markkinoinnissa ja herättävät katsojissa ostohaluja.
Markkinointivideo voi olla myös testimonial -video, joka keskittyy omiin kokemmuksiini kyseisestä tuotteesta tai palvelusta. Tämän tyyppinen video herättää usein luottamusta ja kertoo konkreettisesti, miten tuote on vaikuttanut omaan elämään. Tämä on tehokasta, sillä katsoja saattaa haluta kyseisen muutoksen myös omaan elämäänsä, jolloin hän harkitsee kyseisen tuotteen ostamista.